THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, October 9, 2008

Life In University


わたしのふるです。
(My hostel.)
ふるいですよ、でもきれいです。
(It's a bit old, but clean.)
わたしはBakti Permaiのしょくどうをいきます。
(I often go to the Bakti Permai cafetaria.)
わたしはたべものをすきです。
(I like the food there.)
わたしはUSMのだいがくのがくせいです。
(I study in USM.)
だいがくのなかです。
(Inside the campus.)
きれいですよ。
(It's beautiful.)
わたしわよくとしょかんでいきます。
(I often go to the library.)
としょかんでたいていしゅくだいをします。
(Usually, I go there to do my assignment.)
あの、ときどいしんぶんをよみます。
(But, sometimes I go there to read newspaper.)


























































5 comments:

sophia ng^^ said...

たくさんしゃしんをとりました。

Emi said...

レイイーさん、
はじめまして。えみです。ニュウヨックでコロンビアだいがくいんせいです。
Layee-san,
Nice to meet you. I am Emi. I am a Columbia Unversity student in New York.

きれいなしゃしんです!
ふるですんでいますか?
だいがくから、なんじかんぐらいかかりますか?
みんなのだいがくせいもふるですんでいますか?

The pictures are pretty!
You live in a hostel?
About how long does it take to get to the university?
Do all the students live in a hostel?

Stacy said...

はじめまして!わたしはステイシハリスです。コロンビヤだいがくいんのにんえんせいです。

I agree, あなたのだいがくのなかわきれいです。

myrika said...

USMのCampusは、きれいですよね。
私も大好きです。さすが、「Unversity in the Garden」ですね。

Tara said...

USMのだいがくはとてもきれいです。おおきいですか。わたしはコロンビアのがくせいです。コロンビアのしょくどうはあまりよくないです。Your cafeteria looks good!