THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, October 9, 2008

Interview:My Weekend

私は日曜日にしんぶをよみました。
(On Sunday, I read newspaper.)
へやでしんぶをよみました。
(I read newspaper in my room.)
ショップでしんぶんをかえりました。
( I bought it from a shop.)
あの、私はスポーツをしました。 
(Besides, I also went for jogging.)
Aman Damai のみずうみでジョギングをしました。
(I jogged at the lake near Aman Damai.)
たのしいですよ。
(It's very fun.)
こんばん、わたしのふるでテレビをみました。
(At night, I watched TV in my hostel.)
アクショんえいがをみました。
(I watched an action movie.)
おもしろいですよ。
(It's very interesting indeed.)

0 comments: